Більшість операцій, в яких тим або іншим чином фігурує майно (включаючи нерухомість), потребують проведення експертної оцінки. Це дозволить максимально точно визначити вартість майна (нерухомості), що важливо в цілому ряді випадків:

  • при нарахуванні податків;
  • під час укладання договору купівлі-продажу;
  • оренда майна;
  • взяття кредиту під заставу, тощо.

Грошова оцінка повинна проводитись згідно чинного законодавства. Також в процесі проведення оцінки необхідно враховувати цілу низку факторів, які різним чином можуть вплинути на вартість майна.

Для отримання довідки відповідного формату, необхідно звернутися до сертифікованого спеціаліста, який володіє потрібними дозвільними документами. Для цього можна звернутись до ТзОВ «МБТІ», де вже протягом більш ніж 10 років працює відповідний професіонал.

Деякі особливості проведення правильної оцінки майна у Тернополі від МБТІ

Впродовж тривалого часу подібні послуги могли надаватися цілим рядом компаній, однак Кабінет Міністрів ввів певні обмеження, які вплинули на діяльність фахівців-оцінювачів. Перш за все право проводити оцінювальні роботи можуть лише ті суб’єкти господарювання, що мають відповідні дозвільні документи і внесені в єдиний реєстр Фонду Державного Майна. Звертаючись за такою послугою як експертна оцінка нерухомого майна до ТзОВ «МБТІ», ви отримуєте необхідні документи від професійних сертифікованих фахівців.

Нормативна грошова оцінка проводиться дистанційно (без виїзду на об’єкт) або ж з присутністю нашого фахівця на місці проведення необхідних робіт. Перед початком робіт в будь-якому випадку необхідно погодити певні деталі:послуга проведення ескпертної оцінки майна у тернополі у міському бюро технічної інвентаризації

  • мета, з якою проводиться оцінка;
  • точно визначити об’єкт оцінки;
  • термін виконання робіт;
  • вартість оцінки;
  • надати необхідну документацію;
  • інші технічні і організаційні моменти.

Експертна оцінка майна в такому випадку пройде максимально швидко і буде найточнішою.

Важливі аспекти правильної оцінки нерухомості у Тернополі

Першим кроком для отримання необхідних документів буде складання договору між клієнтом і бюро технічної інвентаризації. Далі роботою займається фахівець, праця якого має кілька етапів:

  • встановлення кількісної і якісної характеристики об’єкту;
  • проведення аналізу ринку нерухомості в районі встановленого об’єкта;
  • вибір методу (методів) оцінки в рамках кожного з підходів до оцінки і проведення оцінюючих розрахунків;
  • зведення результатів, отриманих в рамках кожного з обраних методів і підрахування загальної вартості об’єкту нерухомості;
  • складання звітної документації і передача її замовнику проведення оцінки.

Під час виконання робіт оцінювач використовує низку документів:

  • свідоцтво державного зразку на право власності оцінюваного об’єкта;
  • данні БТІ Тернополя на об’єкт, експлуатації і поповерховий план (в багатоповерхових будинках);
  • довідка власника об’єкту про відсутність боргів;
  • довідка про балансову вартість об’єкту (виключно для юридичних осіб).

послуга проведення ескпертної оцінки майна у тернополі у міському бюро технічної інвентаризаціїТехнічний паспорт в Тернополі можна отримати звернувшись до ТзОВ «МБТІ». Оцінка майна згідно законодавства повинна бути проведена протягом 14 днів з моменту отримання всіх необхідних документів. Однак ми гарантуємо вам, що всі необхідні папери будуть надані вам значно раніше. В певних випадках процедура оцінки може бути проведена максимально прискорено. Індивідуальний підхід до кожного клієнта стає нашою перевагою.

Інші необхідні деталі при оцінці майна у Тернополі

Важливим моментом являється проведення технічної інвентаризації, особливо в тому випадку, коли були втрачені вже існуючі документи цього напрямку. Зробити все необхідне можна у нас, відвідавши лише одне БТІ замість кількох різних організацій, що збереже не лише ваш час, але й фінанси.

Технічна інвентаризація, оцінка майна, видача низки довідок і інших потрібних документів – все це ми зібрали для вас в одному місці. Достатньо завітати до нашого офісу за адресою м. Тернопіль, вул. За Рудкою, 35 (колишня адреса – бульвар Т.Г. Шевченка, 1). Звернувшись до нас, ви отримуєте швидке виконання замовлення, достовірність всіх проведених робіт, можливість отримати всю документацію в одному місці. Важливим є й той факт, що для отримання більшості документів немає необхідності їхати до офісу. Замовити все можна в режимі онлайн, адже ми першими пропонуємо своїм клієнтам таку можливість. Для цього достатньо завітати на наш сайт – bti.te.ua.

Жителі міста Тернопіль і всієї Тернопільської області від нині можуть отримати необхідні консультації, замовити виготовлення документів і проведення оцінки майна (нерухомості) у наших спеціалістів. Великий досвід (ми першими почали надавати такі послуги) дозволяє виконувати роботу оперативно, якісно і самими вигідними цінами. Вам залишається лише надати всю необхідну інформацію, після чого оцінка нерухомості, як і інші роботи, буде виконана максимально швидко.

Замовити