Оцінка майна доволі важлива справа, займатися якою повинні професіонали. Особливо після того, як Кабінет Міністрів разом з Фондом Державного Майна запровадив зміни в процедурі проведення оцінки майна (нерухомості) та встановив вимоги до осіб-оцінювачів. Це значно зменшило кількість компаній, котрі можуть проводити необхідні роботи по оцінці майна. Нормативна грошова оцінка тепер може бути виконана виключно сертифікованими працівниками, які внесені до відповідного реєстру.
В місті Тернопіль кожен бажаючий може звернутися до ТзОВ «МБТІ» для отримання необхідної документації. У нас працюють сертифіковані працівники, які можуть виконувати цілий спектр робіт:
- експертна оцінка нерухомого майна;
- виготовлення технічної документації, включаючи проведення технічної інвентаризації;
- реєстрація майнових прав;
- виготовлення технічного звіту, тощо.
Отримати всі необхідні послуги можна в одному місці, завітавши до ТзОВ «Міське БТІ».
Чому варто завітати саме до нас за послугою експертної оцінки майна?
Згідно чинного законодавства на проведення такого виду робіт як грошова оцінка відводиться 14 днів, однак ми проведемо її швидше. Індивідуальний підхід до кожного клієнта дозволяє впоратись за 5 днів, а в окремих випадках і швидше. Однак варто враховувати один нюанс – термін дії звітної документації складає лише 6 календарних місяців, після чого треба звернутися за проведенням повторної оцінки.
Для прискорення процедури і повної можливості її проведення варто надати низку документів, зокрема – технічний паспорт, в Тернополі зробити який можна також в нас. Це дозволить врахувати всі особливості оцінюваного об’єкта і визначити його реальну ринкову вартість. Після чого об’єкт нерухомості можна продати, передати в оренду або виконати іншу операцію, виплативши відповідні збори до державного бюджету.
Які переваги ви отримаєте звернувшись до Міського бюро технічної інвентаризації у Тернополі?
Обираючи БТІ в Тернополі варто звернути увагу на те, що видача деяких довідок проводиться виключно нашою організацією. В поєднанні із значно меншою вартістю інших послуг звернення саме до нас дозволить вам заощадити не тільки фінанси, але й власний час.
Швидке виконання співробітниками нашого БТІ оцінки майна дасть вам можливість вже через кілька днів отримати документи необхідного зразку і приступити до потрібних операцій з майном. Для замовлення потрібних робіт варто завітати до нашого офісу за адреоюі 46003, м. Тернопіль, вул. За Рудкою, 35 (колишня адреса – м. Тернопіль, бульвар Т.Г. Шевченка, 1).
Експертна оцінка майна – важливий етап, без якого неможливо передати майнові права іншій особі. Якщо раніше отримати необхідні документи можна було в багатьох осіб-оцінювачів, то зараз, після введених змін, кількість таких компаній зменшилась, що призвело до черг. Однак ми вирішили й цю проблему, першими в Україні ввівши онлайн замовлення потрібних документів. Для цього достатньо відвідати наш сайт bti.te.ua і заповнити всі необхідні поля у відповідній вкладці меню.
Що потрібно знати перед зверненням до нас?
Варто пам’ятати, що ТзОВ «МБТІ» надає широкий спектр послуг пов’язаних з оцінкою майна (нерухомості), технічною документацією, виготовленням звітів та інших необхідних паперів. Однак від клієнта вимагається надання певних документів:
- свідоцтво про право власності на майно;
- акт технічної інвентаризації;
- інші документи.
Таким чином важливо мати максимальну кількість документів або ж одразу замовити і їх виготовлення. Технічна інвентаризація, оцінка майна та ряд інших важливих документів будуть виготовлені в максимально короткий час, що іноді буває вкрай важливо. Завітавши в наше бюро технічної інвентаризації, ви можете розраховувати на високу якість обслуговування, адже ми маємо більш ніж 10-тирічний досвід проведення подібних робіт. Врахування всіх факторів з використанням різних методів для оцінки дозволить отримати точну ринкову вартість вашого майна. Натисніть на посилання щоб дізнатися детальніше про етапи проведення експертної оцінки майна у Тернополі
Обравши нас, ви отримуєте низку переваг, включаючи можливість замовлення послуги в режимі онлайн. Економія часу й фінансів – також перевага, яка стане доступною для вас після звернення до нас. Можливість отримати необхідну інформацію і підготувати все необхідне завчасно також стане важливою перевагою. Ми завжди раді допомогти вам з виготовленням потрібних документів поки ви будете займатися іншими справами.