Де можна здійснити реєстрацію будинку, квартири, нерухомості в Тернополі?
Збільшення кількості професіоналів-реєстраторів, на думку знавців, повинно сприяти зменшенню бюрократичних перешкод та корупційного ризику.
Також, відсутність черг у зв’язку із вірно налагодженим процесом роботи наших реєстраторів, суттєво береже Ваш цінний час
Наприклад, є загально доступною державна реєстрація речових прав в БТІ Тернопіль у ТОВ «МБТІ». Реєстратори, які співпрацюють із ТОВ «Міське БТІ», що знаходиться за адресою: 46003, м.Тернопіль, вул. За Рудкою, 35 (попередня адреса: бульвар Т.Г. Шевченка, 1., м.Тернопіль) допоможуть виконати якісну підготовку відповідних документів та проведуть реєстрацію нерухомості в найкоротші терміни.
У порівнянні з агентствами, які тільки почали надавати послуги у сфері оформлення права власності, “Міське БТІ“ має низку вагомих переваг:
- Працівники фірми – найдосвідченіші спеціалісти, оскільки лише БТІ працювало до 2013 р. у сервісі та обслуговуванні.
- Професіонали фірми пропонують клієнтам Тернополя та області швидку і високоякісну допомогу, а також нову послугу: онлайн-замовлення довідок БТІ, технічної інвентаризації та оцінки нерухомого майна.
- Бюро технічної інвентаризації пропонує клієнтам увесь перелік спеціальних послуг, включаючи незалежну оцінку об’єктів власності. Тобто особам, які виберуть БТІ, не потрібно буде ходити по різних інстанціях для того, щоб оформити увесь спектр необхідних документів.
- Не можна не сказати, що послуги МБТІ значно дешевші, ніж пропозиції конкурентів. Ми економимо Ваші кошти.
Порядок проведення реєстрації.
Згідно з постановою КМ України (№ 1127 від 25 грудня 2015 р.), державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно потрібно проводити у такій послідовності:
- Здійснити прийом заяви клієнта. Вона повинна бути зареєстрована. Дата і час реєстрації документу в електронній базі буде вважатися за дату отримання заяви.
- Прийняття та електронне копіювання документів, перелік яких додається до заяви.
- Перевірка чеків, що підтверджують оплату адміністративного збору (громадяни, звільнені від платежу, повинні документально підтвердити цей факт).
- Визначення після перевірки наданих документів даних, що свідчать про порушення, які стануть підґрунтям для відмови у реєстрації або її призупинення .
- Ухвалення права заявника на участь у реєстрації.
- Проведення процесу запису до Державного електронного реєстру, відповідно до заяви громадянина та поданих документів.
- Друк з електроносія та надання громадянину відповідного документу, який підтверджує факт проведення реєстрації.
Проте, вищенаведена процедура, може коригуватися реєстраторами, які співпрацюють із нашим товариством, в залежності від складності поставлених завдань та отриманих цілей. Доступ для власника нерухомості до відомостей про право власності, сформованих в електронному вигляді, буде надаватися через сайт Міністерства юстиції України.
При зверненні до Міського бюро технічної інвентаризації, на першому етапі особі часто необхідно провести технічну інвентаризацію нерухомого майна. Під час технічної інвентаризації здійснюється перевірка наявності та обмір об’єктів нерухомості.
Якщо проводиться обмір новозведеної будівлі, план приміщення звіряється із затвердженим проектом забудови. При виявленні розходжень, вносяться зміни у технічний паспорт. Даний процес. знову ж таки індивідуальний та до кожного об’єкта нашими техніками здійснюється індивідуальний підхід замірів та обстеження в порядку чинного Закону. Оформлення права власності у більшості випадків проводиться тільки після перевірки та упорядкування технічної документації на нерухоме майне, яке підлягає реєстрації.
Документи, які необхідно підготувати для проведення реєстрації
Окрім оригіналів, серед документів є і копії. Всі копії повинні мати напис «згідно з оригіналом», бути підписані власником (замовником).
Перелік документів:
- Копія паспорту громадянина України та ідентифікаційного коду власника майна.
- Оригінали документів, що встановлюють право власності на майно, землю.
- Оригінал документа (дозволу або декларації), що підтверджує готовність новобудови.
- Технічний паспорт.
- Юридичні особи додатково повинні подати документи:
- завірений протокол про призначення керівником (або довіреність від організації).
- копію Виписки з реєстру про державну реєстрацію підприємства.
- копію довідки статистики.
Додатково для реєстрації земельної ділянки потрібно надати Витяг з Державного земельного кадастру тощо.
Проте повний пакет документів, який необхідний при реєстрації будь-яких прав, буде коригуватися під Ваше замовлення та індивідуальність справи згідно норм чинного законодавства.